دايي: به تيم نوجوانان افتخار مي‌کنيم
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:16 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: نمي‌دانم چرا کميته انضباطي به مربيان روي سکو تذکر داده است.


به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن، علي دايي که در تمرين اين تيم با دوربين‌هاي تلويزيوني گفت و گو مي‌کرد درباره موفقيت‌هاي تيم ملي فوتبال نوجوانان گفت: اين تيم مربيان و بازيکنان خوبي دارد و بازي هاي خوبي هم تا اينجا انجام داده است. صعود اين تيم به جام جهاني را به آقاي دوستي که براي آماده کردن آن واقعا زحمت زيادي کشيده و همچنين بازيکنان اين تيم تبريک مي‌گويم و اميدوارم با همين اقتدار تا قهرماني آسيا پيش بروند. آنها آينده سازهاي فوتبال کشور هستند و ما به همه آنها افتخار مي‌کنيم.

وي درباره بازي پيش روي تيم ملي بزرگسالان مقابل کره جنوبي که روز 25 مهرماه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: تيم ملي بازي حساسي در پيش دارد و همه بايد از اين تيم حمايت کنيم. اميدوارم همه چيز به خوبي پيش برود و تيم ملي بتواند کره‌جنوبي را ببرد و شانس صعودش به جام جهاني را زياد کند.

روز يکشنبه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به علي دايي و چند نفر از دستيارانش به خاطر اعتراض به داوري در بازي داماش- راه‌‌اهن تذکر داد. اين در حالي بود که دو دستيار دايي که کميته انضباطي نام آنها را مطرح کرده، از روي سکوها بازي را تماشا مي‌کردند و فاصله زيادي با زمين بازي داشتند. دايي در اين رابطه گفت: براي من جاي تعجب دارد که چطور به افرادي که روي سکوها نشسته بودند، تذکر داده شده است. برادر من و آقاي مولايي هر دو روي سکوها بودند و فاصله زيادي هم با زمين داشتند. آنها روي نيمکت نبودند که بخواهند به داور اعتراض کنند. خود من هم فقط در يک صحنه که توپ به دست بازيکن داماش خورد اعتراض کردم که همه ديدند حق با من بود.

وي افزود: نمي دانم قانون درباره مربياني که روي سکو مي‌نشينند چه گفته و دوست دارم که اعضاي محترم کميته انضباطي اين موضوع را براي همه روشن کنند. شايد يک روز خود من مجبور شدم روي سکو بنشينم پس بايد تکليفم را بدانم. البته اين را هم بايد بگويم که ناظر کميته انضباطي در اين بازي اهل گيلان بود و شايد به همين دليل چنين گزارشي داده است. به عقيده من بهتر است ناظرين کميته انضباطي و ساير ناظرين از استان هاي بي‌طرف باشند تا چنين مسائلي به وجود نيايد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان